onsdag 16 december 2015

Ler

Fick ett meddelande som gjorde min dag! "Hej Leena, jag låg här i sängen och tänkte på ******, och då for du in bland tankarna. Massa frågor kom upp i huvudet på mig. Hur är det med dig? Vad gör du om dagarna? 😊 Mest av allt ville jag förmedla hur mycket jag tyckte om dig. Du hade en otroligt stor effekt på mig. När vi var på festival och jobbade, de gångerna du varit här med familjen etc. Snabbt fick du min respekt. Delvis för din humor och avslappnade inställning, men också för din karismatiska utstrålning. En färgklick är du allt. Du är en bra människa. Det behövs många fler med din personlighet. Hoppas det sätter ett leende på läpparna, du har haft en mycket större inverkan på mig än vad du kanske trott. Sentimentalt. Jag vet. Men jag är sådan. Kramis."

Inga kommentarer: