tisdag 13 oktober 2015

störda drömmar

senaste nätterna har jag drömt, eller drömt så jag minns delar av drömmarna när jag vaknar. Igår natt hittade jag ett halvt mänskligt kranium i en grop, minns framförallt käken som låg lös och tänderna med amalgam lagningar. I natt har jag "varit" på hotell, inget vanligt hotellrum mer som en hel lägenhet. samtidigt pågick någon sorts vänskaplig spion-historia tänk lite slagsmålsscener a´la gamla Bondfilmer. På nåt sätt tvingades iaf motståndaren att klättra ner via balkongvägen och jag försöker övertyga om att det inte alls är nödvändigt och att det vore dumt om han föll. Sedan skulle det checkas ut från hotellet och jössös vad man kan sprida grejer över en natt. Vi hade bo:at in oss till den milda grad att det fanns nåt i varje skåp under varje möbel och gästerna som skulle ha rummet efter oss kom in mitt i härjandet. Gott att vakna upp i sin säng i tid utan att behöva stressa efter det. Ja jävlar!

Inga kommentarer: