onsdag 5 augusti 2015

Uppdrag

Tänker att det ibland kan vara spännande oh roligt med uppdrag. I perioder utmanar jag folk omkring mig med detta, mer eller mindre seriösa uppdrag att lösa, lite för att få tiden att gå och förhoppningsvis få höra historian om hur det hela tillslut fortlöper. Senast fick kollegan en skattkarta och några ledtrådar för att hitta en "skatt" den veckan hon var ensam på kontoret förra veckan. Tyvärr är jag inte lika duktig på att lösa uppdrag som att utdela detsamma. Misslyckades helt med ett relativt lätt uppdrag senast kanske mest för att jag lät tiden bara gå. Vet att jag en gång fick en hel bok med uppdrag, kanske skall ägna mig åt att lösa dessa under hösten för att ha något att roa mig med, kanske till och med finns en rolig story där bakom någonstans.

Inga kommentarer: