fredag 7 augusti 2015

memorylane medelst mail

Igår när jag rensade i inboxen snubblade jag över lite gamla mail, både sända och mottagna. Tänkte lite nostalgiskt att jag skulle läsa igenom några av dem. Upptäckte att jag var fasligt frekvent på att skriva mail i perioder och skrev förvånansvärt öppna och utlämnande mail, vissa av dem verkar inte ens varit någon retur på utan bara textbombning till någon stackare. Spännande att vissa saker helt fallit i glömska och andra hade jag riktigt bra koll på. Kunde också erinra mig mycket av känslorna som var aktuella vid skrivandets stund, så har varit nykär, förbannad, glad, nyfiken och busig på bara några mail. Kanske skall ge mig på mailskrivandet igen. Skrev även ett riktigt brev härom dagen, ja med penna och papper. Skickade det till "Lillebror" som jag lite tappat bort under åren. Hoppas alla fall brevet kommer fram, vet inte ens om det var rätt adress. Tänker att det är roligt att få något som inte är räkningar på posten. Minns nog inte när jag fick brev senast... är nog ett antal år sedan troligen från Herr Hamster. Tycker fler borde ägna sig åt analog post.

Inga kommentarer: