tisdag 8 mars 2011

kommer tillbaka

Vissa saker verkar ha en förmåga att bli upphittade igen eller komma tillbaka till mig.
Låt mig förklara: Jag har på mina hörlurar, till mobilen, en såndär gummiring som finns där för att det inte skall vara en vass kant. Dessa har en tendens att lossna och trilla bort, och jag vill säga att jag nu tappat en av dom otaliga gånger. Men jag lyckas alltid hitta dom. Antingen ha dom lossnat i väskan och att man då hittar dem är ju inte så konstigt. Men har även flertalet gånger tappat dom ute, på jobbet, utanför porten, men av någon ogrundlig anledning hittar jag dem varje gång. Senast i gbg när jag var på kurs var jag säker på att den var borta föralltid, men där i trappan i byggnaden hittade jag den.

Ser gärna att detta fortsätter, och får gärna gälla fler saker jag dräller omkring mig.

Inga kommentarer: