måndag 28 december 2009

som man förtjänar..

Juldagen var utgång, som varje år. Iår kom jag dock inte iväg till trägårn, kan vara för Henke saknades i stan. Träffade ingen jag kände utöver dom jag gick ut med, men hade fasligt kul iaf.

Dagen därpå var dock inte lika rolig. Eller den började bra, men det gick över. Så illa har det inte varit på en evighet, eller iaf inte sen en Karlstad fest för kring ett och ett halvt år den, eller var det mer? Minns inte riktigt, eller kanske bara har raderat av annan anledning.

Klockan 10 envisades värden med att vi skulle på mellandagsrea, och jag som inte är så mycket för shopping ens i vanliga fall. Då mådde jag fortfarande fint som snus. Men efter några timmar i horisontalläge framför en film, var man inte så katig längre.

Hemresan var ett helvete, hade ett massivt påslag av autonoma nervsystemet och mitt värmereglerande system var kaiko. Men någon timma sömn efter hemkomst och lite käk började det hela ordna upp sig.

Nu laddning inför nyårshelg i Malmö.

Inga kommentarer: