söndag 27 september 2009

Favorit i repris

Åter igen en helg med Borås och Gbg.
Fredag i borås med gott sällskap och bra film. "FAQ about timetravel."
Lördag fika med en gymnasievän och lite härliga framtidsplaner. Sen Kristofer Åström med trevligt konsertsällskap på "Sticky fingers". Fjärde gången jag ser herr Åström, och trots lite trubbel med rundgång och dyl. tyckte jag det var bra som alltid. Många gånger är strofer han skriver som plockade ur min hjärna. Han skriver som jag tänker.

Efter konserten ängnade jag en stund åt min "hobby", titta på folk. Iaktog dansgolvet en bra stund och lät mig roas av alla spännande människor. En person utmärkte sig på golvet och var riktigt intressant att titta på, han hade vit skjorta och linne, jeans och vita skor, håret rakat på sidorna och bakåt kammat längre hår. Han blandade någon sorts ironidans med med riktigt coola steg och en schysst kroppskontroll. Jag imponeras av folk som kan dansa.

Inga kommentarer: