måndag 6 juli 2009

P&L och Arvika festival

Avverkat 2 festivaler på rad och är nu trött och känner mig ensam utan massa folk kring mig. Jag har inte känt samma driv och glädje inför festivalerna i år och kanske just därav har det inte känts lika kul som vanligt. Dessutom har tyngden jag kännt inuti inte givit med sig.

På P&L var det en ny erfarenhet med insläpp som gällde, och vet nu att det inte är något för mig. Har inte tålamodet att tas med folk, gillar inte att bli utskälld för att bara göra "mitt jobb". Dessutom hamnar man utanför all action. Direkt efter bar det av till Arvika.

Arvika har tidigare varit sommarens höjdpunkt, men även det var tungrott. Mycket frustration och väntan dom första dagarna och ett sammanbrott under festivalen kan nu läggas till i listan.

Min hjärna klarade verkligen inte av att sammanföra förväntningarna på mig med det jag faktiskt gjorde och skulle göra, kände mig helt överflödig vid tillfällen och var beredd att åka hem. Ville åka hem.

Väl hemma är den obehagliga magkänskan tillbaka. Får försöka vänta till morgondagen när mina brorsbarn kommer för att förgylla min dag.

Inga kommentarer: