onsdag 8 april 2009

Bara skjut mig nu

Har en sån dag, one of those days.

Den började iofs ganska bra men gick sen bara utför. Fick till en början mycket gjort på jobbet, mycket av det som har legat i "att skriva/diktera" facket. Är fortfarande dock allmänt förbannad på jobbet. Sen sabbades min dag av först en oplanerad patient i min lugna plan. Därefter fylls kvällen på med en oinsirerad träning med gnälliga få ungar, vilket toppas av ännu mer gnälliga ungar. Träningen är helt ineffektiv, jag har nog inga ledaregenskaper. Handleden pajjade dessutom totalt, den har härjat med mig från och till, men nu e det illa. På vägen hem lyckas jag ramla, med cykeln... jävla grop! Väl hemma öppnar jag mailen och har fått en kompletteringar på min uppgift som jag slet ihop förra veckan. Visste att jag skulle få komplettera men trodde väl inte att det var så mycket. Nåde den som bråkar med mig idag!

2 kommentarer:

Agnes sa...

Oj. Ingen bra dag med andra ord.
Hoppas du får en glad överraskning sen då, så det värsta rinner av =)

Ell sa...

Tack Elin (brorsdotter 4) för erbjudandet att låna ut dina stödhjul.