måndag 11 augusti 2008

WoW vilken festival.

Nummer 4 i ordningen blev Way out West, i götet. Kände mig trött redan på vägen, och hade dessutom onda aningar i magtrakten. Hade fått direktiv att åka 7.ans spårvagn och kliva av vid linnéplatsen, väl vid hållplatsen stöter jag på Tom och gemensamt kommer vi fram till (efter att kliat oss i huvudet och kollat in kartan) att nr7 inte stannar på Linnéplatsen. Men vi hittadde ett alternativ och kom fram iaf.
Väl framme så är det kramkalas. Sen blir det scenstaketbygge vilket sträcker sig fram till 3.30 i regn och mörker, det i kombination med trötthet och vissa faktorer gjorde att jag kände mig gråtfärdig emellanåt.
Sen var det fredag och festivalen var igång. Härliga människor, förvånansvärt god mat och ganska lugna arbetspass senare var det snabbt söndag och hemfärd. Nästa helg blir det Skåne och Malmöfesival och jag ska vara besökare.

Inga kommentarer: