onsdag 27 augusti 2008

Rullar fram

Jag tränar på att jongla. Några nya engagemang ha medfört att denna och nästa vecka innefattar fleratalet möten och uppstart av aktiviteter. Skall börja som ledare för truppgymnaster och det ska bli riktigt kul, har inte tränat det på 9 år, men något ska jag väl kunna bidra med. Detta medförde att jag inatt drömde om trampetthoppning, det gick inget vidare, får hoppas att verkligheten ser annorlunda ut.
I helgen ställer Eksjö till med stadsfest och jag ska vara någon sorts gruppchef i en ganska ogenomtänkt organisation, håller tummarna för att det går bra iaf. Försöker bidra med det jag kan.
Nästa vecka kör min vattengympa för Viktoria föreningen igång, och då min vapendragare har blivit gravid och flyttar norrut så blir det numera varje vecka om jag inte lyckas värva någon ny.
Sen börjar jag plugga också, en kurs på distans, nätbaserat, men första tillfället är på plats. Tror allt att nån måste se till att jag håller studiedisiplinen.
Så det rullar alltså på....

Inga kommentarer: