måndag 14 juli 2008

äppelknyckarbyxor

I början av sommaren köpte jag ett par byxor. Dom har resår strax nedom knät, med bred linning och är vida. Jag skulle vilja kalla dem äppelknyckarbyxor, eller jag kallar dom det. Tror det kan vara mina favoritbyxor just nu, och det går minsann att gömma äpplen i dom, för det har jag provat. Var i Arvika på förfest inför festivalen, och sov på hotell. Vid frukosten stod det lappar att all mat skulle förtäras i matsalen. Men jag smugglade minsann ut ett par äpplen i mina byxben, inte kunde man ens misstänka att de fanns där.

Jo har ett par till byxor som jag är mycket förtjust i, fick ärva dom på fstivalen. Massa fina. Tackar min fina vän!

1 kommentar:

Glenn sa...

Var köpte du dem?! Har letat äpelknyckarbyxor i ett år nu!
Svara till glenn.ahlstrom@gmail.com Tacksam för svar, Glenn